17. mezinárodní výměnný den sběratelů HB cukru...

... se uskutečnil v sobotu 22. června 2013 a bylo to opravdu sladké setkání. Burzu organizoval kolega sběratel Karel Stupka v prostorách kina Družba v Uničově, a kromě burzy samotné nám představil také výstavku suvenýrových lžiček ze své sbírky. To byla krása!

Ukázka ze sbírky suvenýrových lžiček Karla Stupky
My, kteří jsme chtěli burzu spojit s výletem, jsme do Uničova dorazili již v pátek. Sběratelé se sešli na zahrádce restaurace U Dvou císařů, kde se celý večer jedlo, pilo a klábisilo. Myslím, že ty předburzovní večery jsou stejně nejlepší :-)

Maďarské homolky
A v sobotu to vypuklo! Burza byla zahájena dopoledne, v jedenáct hodin. Přijelo několik cizinců, včetně sběratelů strýce a synovce z Maďarska, kteří přivezli pěkné homolky, pro zájemce byly na prodej. A měnily se série a rozdávaly dárečky a povídalo s přáteli.
A já jsem hrabošila a vyhrabošila - mám pěkné úlovky, nasbírala jsem hodně starých cukrů z československých cukrovarů, tak mám radost. Přivezla jsem si s sebou tentokrát maminku a sestru jako posily, tak ty sbíraly se mnou. A Jirka všechno dokumentoval, za což mu děkuji.

Radost z nalovených cukrů - jako sluníčko :-)
Odpoledne jsme akci zakončili procházkou po městě s paní průvodkyní. Byli jsme v kostele, na radniční vyhlídkové věži, v muzeu vězeňství a městském muzeu. Bylo to moc zajímavé. Já jsem si vyhlídla nové vozidlo, akorát se mi s ním povedlo pouze vyfotit. Projížďka třeba příště.

Škoda, že není moje




Žádné komentáře: