Vánoční setkání brněnských sběratelů

Jako každý rok, i letos před Vánocemi jsme se sešli s brněnskými sběrateli cukru pod vánočním stromkem na Svoboďáku. Setkání pro mě bylo o to milejší, že jsme se viděli všichni společně poprvé od doby, co jsem odjela do Wroclawi.
A že se nás sešlo požehnaně, rozrůstáme se, a to je dobře. Určitě to bylo tím, že mě všichni chtěli vidět :-P, možná se také těšili na polské cukry nebo vánoční dárečky. Každopádně bylo setkání parádní a pěkně jsem se naladila na blížící se svátky.
Brněnská sběratelská rodina se nám pěkně rozrůstá (a to nejsme kompletní)
Tentokrát jsme ochutnali vánoční punč na trzích na Zelňáku, kam jsme se přesunuli na koncert swingu. Pěkně se poslouchalo. Někteří neodolali místním voňavým specialitám z udírny nebo nákupu posledních vánočních dárků. Poté následoval přesun do restaurace Výtopna na Starobrněnskou ulici. Nejen, že restaurace nabízí nám sběratelům svoje vlastní cukry (tyčku s logem), ale nápoje přímo ke stolu nenosí obsluha, ale vozí vláčky. To bylo velké zpestření našeho setkání :-) Poseděli jsme dlouho do večera, popovídali a myslím, že velmi příjemně zahájili vánoční svátky. 
Nebylo by to setkání sběratelů bez výměny cukříků, kterých jsem opět získala spoustu. Kamarádi mi přinesli pěkné vánoční dárky, za což mockrát děkuji. Těším se na viděnou se všemi na našem blížícím se únorovém setkání.
A už jede vláček neboli První pomoc při zahnání žížně - v restauraci Výtopna

Žádné komentáře: